24 Kasım 2009 Salı

Tüm Suç Abdi İpekçi Çalışanlarında mı?


Geçtiğimiz günlerde oynanan Galatasaray Cafe Crown-Fenerbahçe Ülker maçında çıkan olayların faturası günlük 20 tl için çalışan yer göstericilere kesildi.
Maç sonrası incelenen kamera kayıtlarında yer göstericilerin olaylara neden olan kişilere bilet sormadığı ortaya çıktı.Tribünlere hareket yapan bayan taraftar ve yanındaki arkadaşları 5 çalışanın önünden geçmesine rağmen hiçbir çalışanın bilet sormaması salonlardak güvenlik zafiyetini ortaya çıkıyor.
Bu yaşanan olaylardan dolayı bu maç için alacakları ücretler çalışanlara ödeme yapılmayacağı söylenmiş.
Şimdi benim dikkatimi çeken bu bayan taraftar bir spor programına katıldı ve bir spor yazarının "Biletleri nasıl temin ettiniz?" sorusuna "Biletler sponsor firmada aldıklarını ve biletlerini gösterdikten sonra yerlerine oturduklarını" söyledi ama maç sonrası yapılan incelemelerde bu kişilere bilet sorulmadığı ortaya çıkıyor.
Bu olaylardan dolayı kamuoyunda Türk sporseverlerin bilinçlenmesi gerektiği konusunda birleştiler.Buna bende katılıyorum fakat Basketbol Federasyonu bu şekilde amatör insanlardan oluşan ekipleri maçlarda görevlendirerek nabıza göre şerbet ikram ediyor.
Dünya Basketbol Şampiyonasında da aynı ekip ile çalışarak bizi dünyaya rezil etmelerinden kormuyor değilim.

4 yorum:

  1. Ben de orda çalışanlarda suç var diyorum. İsteyen istediği gibi giriyor gibi geliyor bana. Yalnız o abla sponsorlardan aldım demiş ya, orda bi durarım. Kimmiş o sponsorlar onu bi söylesin. Yoksa Koç Grubundan mı? Şaşırmam.

    YanıtlaSil
  2. Ne sponsormus arkadas arada bize de bilet versin o sponsor:p

    YanıtlaSil
  3. Biraz geç olmuş ama daha yeni gördüm bildiklerimi paylaşmak istedim.
    Her zaman en düşük rütbedekiler ezilir bunu herkes bilir , emin olun o günkü olayda suç daha üst mevkilerdeydi. O salondaki ekip 9 senedir aiss de ve 2001 deki şampiyonada da , 2010 daki Dünya Basketbol Şampiyonasıda da çok büyük organizasyonlarda çalışan bir ekip. Ayrıca öyle bir işin 20 Tl ye yapılmadığınıda biliyorum kısacası olay büyümesin diye üstü kapansın diye söylenen birşeydi. Eğer suçlu onlar olsaydı hala Aiss de , Sinan Erdemde , Ali Samiyende , Şükrü Saraçoğlunda , Akatlarda vs. çalışıyor olmazlardı bence. Böyle yazılan herşeye inanmayan daha ayrıntıcı düşünen bir toplum olmalıyız diye düşünüyorum ...

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca el hareketi yapıp olayları başlatan bayan ve eşi biletlerinde yazan yerde oturuyorlardı . . .

    YanıtlaSil